Marknadsför ditt evenemang med #Stockholm2022

Har du ett evenemang på gång? Ta chansen att få gratis synlighet i kampanjen Stockholm Line-up 2022 från Visit Stockholm, pågår året ut. Ambitionen är 178423 evenemang i Stockholm i år, målgrupper är både Stockholmare och besökare och kampanjen kommer att synas både lokalt, nationellt och internationellt.

Läs mer och ladda hem kampanjmaterial i verktygslådan: Stockholm Line-up 2022.
Tipsa om ditt evenemang i Visit Stockholms Evenemangskalender.
Använd hashtaggen #stockholm2022.

Tillsammans bygger vi helhet – tillsammans aktiverar vi staden och skapar något stort!

Var med och gemensamt stärk destinationens attraktionskraft genom att addera kampanjens kommunikationsmaterial till er egen kommunikation. Med hjälp av materialet skapar vi tillsammans ett tydligt, enhetligt och gemensamt uttryck.

- Visit Stockholm

Föregående
Föregående

Inbjudan 18/8 kl 12-14: Trafikfrågor i Gamla stan

Nästa
Nästa

Med vilka förutsättningar möter handeln sommaren?